אם אי פעם הייתם סקרנים לדעת איך נראה בית הבושת הגדול בעולם, זה יכול להיות פאשה, בעיר קלן, גרמניה. פשה הוא בית בושת רב קומות שבו מתגוררות מאות עובדות מין. הוא נוסד בשנת 1972 ומאז הפך לבית הבושת החוקי הגדול באירופה.

פשה שכנה במקור במרכז העיר, אך בשנת 2008 עברה למיקומה הנוכחי בפריפריה. זהו בניין ענק צבוע קלמנטינות המורכב מכמה קומות וחדרים רבים. בקומת הקרקע תוכלו למצוא את אזור הקבלה, בר ודיסקוטק. בקומות העליונות יש מאה חדרים המושכרים לזונות. בעוד קומת הקרקע וחדריה מוארים באור בהיר, החדרים במפלס הגבוה יותר הם לעומת זאת נעימים ואינטימיים יותר.

בפשה, עובדות המין יכולות לבחור לעבוד באופן עצמאי או כחלק מסוכנות. רבות מהזונות בפשה הן זרות, לרוב ממזרח אירופה, אסיה ואפריקה. גיל הלקוחות נע בין צעירים לאזרחים ותיקים – כך שכולם מוזמנים!

במקביל, עמדה פשה במוקד המחלוקת. לדוגמה, בשנת 2009, הבניין נסגר זמנית מסיבות בריאותיות לאחר שערורייה של זנות קטינות. הפוקוס עבר לרגולציה של התעשייה במאמץ למנוע הישנות מקרים כאלה.

בסך הכל, פשה הוא מקום מעניין לחקור את הבטן הרכה של התרבות הגרמנית. זה אולי לא מתאים לכל אחד, אבל זו יכולה להיות חוויה פוקחת עיניים לגלות מה קורה מאחורי הקלעים. אם יש לך הזדמנות לבקר, אל תשכח להשתמש בשכל הישר שלך ולהישאר בטוח!

זה אמנם נשמע מדליק, אבל אנחנו מעדיפים את המודל שיש בארץ, מודל הדירות הדיסקרטיות.  למשל כאשר אתה בא אל דירות דיסקרטיות בחיפה, אתה יודע שאתה בא לסביבה בטוחה ואינטימית. זה לא בית בושת, זוהי בסך הכל דירה בה בחורה מעניקה שירותים בצורה דיסקרטית.