אם אי פעם רציתם לחקור את העולם התחתון של סצנת בתי הבושת המגוונת והמרגשת של אוסטרליה, סביר להניח שהגעתם למקום הנכון. בין אם אתם מחפשים שירות יוקרתי עם השירותים והטכנולוגיות העדכניים ביותר, או חוויה מעשית יותר, יש משהו שם בחוץ לכל אחד. בתי בושת חוקיים ברוב אוסטרליה, ולאלו מכם שמחפשים חוויה "בוגרת" יותר, ישנן מספר ערים ואזורים שבהחלט כדאי לכם לבדוק.

בסידני, אוסטרליה, תוכלו למצוא כמה מבתי הבושת הטובים ביותר בתחום. ועם כל דבר, החל ממקומות ידידותיים לתקציב ועד חדרים מפוארים עם כל הפעמונים והשריקות, אין ספק שתמצאו משהו שמתאים לכם. קינגס קרוס, למשל, מלא בכמה מהמקומות הגדולים והטובים ביותר בעיר. אם אתם מחפשים חוויה יוקרתית יותר, אז בהחלט כדאי לכם לבדוק את אזור דרלינגהרסט / פוטס פוינט. הנשים כאן מוכנות לעשות כמעט הכל כדי לוודא שהצרכים שלך נענים.

חוף הזהב הוא מקום נהדר נוסף עבור בתי בושת. היא ידועה בבתי הבושת היוקרתיים שלה ובמוסדות הבידור למבוגרים. מומלץ לבקר בנורת' קירה (North Kirra) ובטוויד הדס (Tweed Heads) כדי למצוא כמה מהמקומות הטובים ביותר בעיר.

במלבורן, יש הרבה בתי בושת נהדרים לחקור. צאו לטיול דרך סנט קילדה או דרום מלבורן כדי למצוא כמה מהטובים ביותר בעיר. עם זאת, אם אתם מחפשים משהו קצת יותר מפואר, לכו לפרהרן ולדרום יארה כדי למצוא בתי בושת מהשורה הראשונה עם כל השירותים שתוכלו לרצות.

אם מחפשים שירותים ברמה הגבוהה ביותר בפרת', אז ראו את Subiaco ו- Northbridge. תוכלו למצוא כאן כמה מהנשים היפות ביותר ומגוון מדהים של בידור. ואם אתם מחפשים משהו קצת יוצא דופן, נסו את Fremantle לחוויה ייחודית.

לא משנה איזה סוג של חוויה אתם מחפשים, יש בית בושת בחוץ שרק מחכה לכם. ממקומות ידידותיים לתקציב ועד לחוויית הברכיים של יוקרה, יש כאן משהו לכל אחד. עשו את המחקר שלכם, צאו לחקור ותנו לדמיון שלכם להשתלט. 

אבל לא צריך להרחיק עד אוסטרליה, אפשר למצוא נערות ליווי בקריות. תתפלאו איזה מחבר אדיר של בחורות יפות תמצאו כאן.