נסיעה לאיטליה היא חלומו של כל תאוות נדודים. עם התרבות המדהימה והמרתקת שלה, המטבח הייחודי ונופי הטבע המדהימים, איטליה מציעה משהו לכל אחד. מערים מודרניות ומסוגננות לכפרים ציוריים, מהרים לאגמים לחופים, יש בה קצת מכל דבר.

אבל עם מאות מקומות לבקר בארץ, זה יכול להיות די מרתיע לבחור אילו מהם ללכת. כדי להקל עליכם את החיים, ריכזנו עבורכם רשימה של 10 מהמקומות המרתקים ביותר שאתם חייבים לבקר בהם באיטליה.

1. רומא: בירת איטליה, העיר התוססת והמחשמלת הזו מציעה המון אטרקציות, כולל הקולוסיאום, מזרקת טרווי והקפלה הסיסטינית. המסעדה מפורסמת גם בזכות המטבח המעולה שלה.

2. ונציה : ונציה ידועה באווירה הרומנטית שלה. טיילו ברחובותיה המרוצפים, רכבו בגונדולה וצפו בנופים עוצרי הנשימה של התעלות האייקוניות.

3. צ'ינקווה טרה: מורכבת מחמש עיירות קטנות, צ'ינקווה טרה היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. הוא מציע נופים מדהימים של הריביירה האיטלקית ומציע קסם של עיירה קטנה, מה שהופך אותו ליעד אידיאלי למטיילים.

4. פירנצה: עיר הרנסנס הזו היא ביתם של כמה מיצירות האמנות המפורסמות ביותר בעולם, מגלריית אופיצי ועד הדואומו. יש שפע של רחובות קטנים ויפים לחקור, כמו גם סצנת לילה תוססת.

5. מילאנו: העיר המסוגננת הזו ידועה באופנה ובעיצוב שלה. תוכלו לבקר בדואומו די מילאנו (Duomo di Milano) האייקוני ולחקור את רצועת הקניות המפורסמת, קוואדרילאטרו (Quadrilatero)

. 6.  חוף אמלפי: רצועת חוף ציורית, המקום הזה נותן לך שפע של הזדמנויות לקחת את הנופים המדהימים של הים התיכון. ישנם גם אתרי חוף רבים בהם תוכלו להירגע.

7. אגם קומו: עיירה מדהימה לצד האגם, היא מציעה נופים עוצרי נשימה מסביב והיא מושלמת לחופשה נעימה ורומנטית.

8. סיינה: עיירה קטנה זו ידועה במרכז ההיסטורי שלה ובארכיטקטורה המרשימה. שתי הכיכרות המרכזיות שלה הן ביתם של כמה מהמראות המרהיבים ביותר באיטליה, כגון טורה דל מנג'יה (Torre del Mangia) המהמם.

9. פומפיי: אתר היסטורי זה היה בעבר עיר שוקקת, עד שהושמד בהתפרצות הר הגעש וזוב בשנת 79 לספירה. ההריסות הן תזכורת עוצמתית לכוחו של הטבע.

10. סיציליה: האי הגדול ביותר באיטליה, סיציליה מציע הזדמנויות סיור מדהימות. תוכלו לסייר בהר אטנה (Mount Etna) המפורסם, לספוג את נופי פלרמו (Palermo) ולנסוע לעיר ההיסטורית סירקוזה (Syracuse).

מערים היסטוריות ועד נופים טבעיים מדהימים, לאיטליה יש מה להציע לכולם. בין אם אתם רוצים לחקור מקומות מחוץ למסלול, או סתם לספוג תרבות, אין ספק שתמצאו משהו שיתאים לטעמכם. אז אל תפספסו את כל המקומות המדהימים האלה והזמינו את הטיסה שלכם לאיטליה עכשיו! אנו מקווים שיצא לכם גם לבקר בסצנת הליווי המקומיות ולספר לנו מה יותר טוב – דירות דיסקרטיות בקריות או זונות באיטליה?