התפוח הגדול מציע חיי לילה תוססים, עם כמה מהמועדונים הטובים בעולם. אם אתם מחפשים מוזיקה נהדרת, מקומות מדהימים ומסיבות פרועות, אל תחפשו רחוק יותר מהמועדונים המובילים האלה בניו יורק.

1. Marquee – Marquee הוא אחד המועדונים המפורסמים ביותר בניו יורק. ממוקם ברובע מיטפקינג (Meatpacking District), מועדון רב-מפלסי זה מתגאה בכמה מהדיג'ייז הטובים ביותר בעיר. החל מלילות שישי ושבת במועדון הלילה הראשי ועד לגג הסוער במהלך החודשים החמים יותר, Marquee הוא המקום המושלם ללילה בלתי נשכח.

2. 1 OAK – נקודה חמה מפוארת זו ממוקמת באזור האופנתי של צ'לסי. עם עיצוב אלגנטי ומודרני ומסיבות פרועות, 1 OAK הוא אחד המקומות הטובים ביותר לראות ולהיראות. לא חסרים סלבריטאים, דוגמניות ואנשי תעשייה, מה שהופך את הערב לבילוי מרגש.

3. Up &; Down – מקום רב מפלסי הממוקם בלב הווסט וילג'. Up &; Down הוא המועדון המושלם לרקוד בו כל הלילה, עם שלושה חדרים שמנגנים היפ הופ, האוס או שילוב של השניים. אמנים מקומיים ובינלאומיים כאחד הם קבועים, מה שהופך את זה לחוויה מהנה מסביב.

4. תפוקה – ממוקם בברוקלין, תפוקה היא יותר מסתם מועדון. מקום תלת-מפלסי זה הוא ביתם של כמה מהדיג'ייז הטובים ביותר באזור. עם חדר מרכזי שמנגן טכנו והאוס, כמו גם מרפסת שחוגגת כישרונות מקומיים, Output הוא היעד האולטימטיבי לאוהבי מוזיקה.

5. Le Bain – מועדון חלק, טרקלין חלק, המקום הזה ברובע מיטפקינג לא דומה לשום מקום אחר בעיר. מחלל הג'קוזי הייחודי שלו על הגג ועד רחבת הריקודים התת קרקעית, Le Bain בטוח יבדר אתכם עד השעות המוקדמות של הבוקר.

עם תמהיל אקלקטי של אולמות, ניו יורק מארחת כמה מהמועדונים הטובים בעולם. אם אתם מחפשים בילוי לילי מהנה עם כל הסממנים של מסיבה נהדרת, אז המועדונים המובילים האלה בטוח יספקו את הסחורה. ואם אתם מחפשים משהו קצת יותר מקומי ויותר קרוב לבית, תמיד אפשר בילוי עם נערות ליווי בקריות. זה מתאים יותר לזמנים הנוכחיים והאילוצים הכספיים. וזה פתרון מעולה!