גברים לבשו עניבות במשך מאות שנים, במקור כסימן להבחנה בתקופת האריסטוקרטים האירופים. כיום, עניבות נלבשות לאירועים רשמיים יותר כגון לעבודה, חתונות ואירועים מיוחדים אחרים. למרות שיש להן צורות דומות במידה רבה, עניבות מגיעות במספר עצום של צבעים, כל אחד עם משמעות ייחודית משלו ואירועים אידיאליים ללבישה. כאן, נחקור את הסמליות מאחורי כמה מצבעי העניבה הפופולריים ביותר.

עניבות שחורות – עניבות שחורות הן בחירה קלאסית ולעתים קרובות נתפסות כסימן של כבוד. עניבות כהות אלה מתאימות ביותר ללבוש רשמי, כגון אירועי עניבה שחורה, הלוויות, ובעת פגישה עם לקוחות חשובים. הם בחירה בטוחה עבור אלה שאינם בטוחים לגבי מה ללבוש והם גם תכליתיים ונצחיים.

עניבות חיל הים עניבות חיל הים הן בגוון כהה יותר משחור ונחשבות לעתים קרובות לבחירה חכמה לאירוע לבוש יותר. כמו עניבות שחורות, הן אידיאליות לאירועים רשמיים, אך ניתן ללבוש אותן גם במסגרות פחות רשמיות כמו משרד.

עניבות אפורות – עניבות אפורות הן בחירת צבעים מודרנית ומתוחכמת. זהו צבע רב-תכליתי מכיוון שניתן ללבוש אותו כחלק הן מתלבושות יומיומיות והן ללבוש עסקי. נוכחותן של עניבות אפורות בבגדים יומיומיים, מרמזת שהן הרוויחו את מקומן כעניבה צבעונית חיונית.

עניבות אדומות –  עניבות אדומות פופולריות ממספר סיבות, אחת מהן היא שהן מעוררות תחושה של כוח וביטחון. הם אידיאליים לאירועים רשמיים יותר מכיוון שהם ראוותניים יותר, במיוחד אם הם כוללים דפוסים נועזים או מורכבים. עניבות אדומות מיועדות למי שרוצה להתבלט ויש להימנע מהן למי שרוצה מראה שמרני יותר.

עניבות כחולות – עניבות כחולות, חיוורות או עמוקות, הן אחד הצבעים הפופולריים ביותר לאירועים חכמים. הם מאופקים יותר מעניבה אדומה ולעתים קרובות ניתן למצוא אותם פשוטים או מפוספסים בגוונים בהירים וכהים כאחד. עניבות כחולות הן האביזר המושלם לשקף סטייל מבלי להיות משתלטות מדי.

עניבות צהובות – עניבות צהובות נבחרות לעתים קרובות כדי להוסיף תחושה של קלילות לתלבושת ונלבשות למפגש קיץ מיוחד או לאירוע ערב. הם צריכים להיבחר בקפידה, כמו גוון בהיר מדי יכול לעשות הצהרה נועזת, אשר לא יכול להיות הרצוי עבור אירועים שמרניים.

עניבות ירוקות – עניבות ירוקות הן דרך נהדרת להוסיף נגיעות של צבע לתלבושת מבלי להסתמך על אדום או כחול. עניבות ירוקות כהות נראות לעתים קרובות באירועים רשמיים, בעוד שגוונים בהירים יותר טובים יותר לאירועים רשמיים למחצה.

מגוון צבעי העניבה הוא באמת עצום וניתן להשתמש בהם כדי להוסיף תחושה של סגנון ואישיות לתלבושת. הבנת ההקשר שבו יש ללבוש עניבה יכולה לעזור לגברים לבחור את הצבע הנכון לכל אירוע.

עניבות יכולות לשמש כדי להוסיף תחושה של סגנון, אמירה או אפילו הומור לתלבושת והבנת ההקשר השונה בו אנו יכולים ללבוש צבעים מסוימים, היא המפתח להשגת המראה הרצוי. עם מגוון הצבעים הזמינים, יש שפע של אפשרויות לבחירה. בין אם אתם משתתפים בלוויה חגיגית, פגישת עבודה עם לקוח חשוב או מפגש קיץ, יש עניבה שמתאימה לאירוע.

ואם אתה גבר שלובש עניבות, אתה בטח לא יכול להרשות לעצמך לבלות עם זונות ברחוב. הקפד על איכות, בשביל זה יש נערות ליווי באילת