אם אתם מחפשים חוויה תרבותית ייחודית ומאירת עיניים, במדינת וושינגטון יש כמה מהמוזיאונים הטובים ביותר בארצות הברית. ממוסדות בעלי שם עולמי ועד גלריות בעיירה קטנה, ההיצע המגוון של המדינה מציע משהו לכל אחד. הנה כמה מהמוזיאונים שחובה לראות בוושינגטון שלא תרצו לפספס. מוזיאון האוויר והחלל הלאומי

סמית'סוניאן מוזיאון האוויר והחלל הלאומי של הסמית'סוניאן הוא אחד המוזיאונים המתויירים ביותר במדינה ואתר חובה לכל מי שמתעניין בתעופה ובחקר החלל. המוזיאון ממוקם בקניון במרכז העיר וושינגטון הבירה, ומאכלס כמה מהמטוסים והחלליות המפורסמים ביותר מהמאה האחרונה. ממטוס רייט פלייר וקפסולת אפולו 11 ועד מעבורת החלל דיסקברי, המבקרים יכולים להתפעל ממגוון רחב של חפצים וללמוד על המדע וההיסטוריה שמאחוריהם. 

המוזיאון הלאומי להיסטוריה של הטבע המוזיאון הלאומי להיסטוריה של הטבע הוא מוזיאון הטבע הגדול ביותר בעולם ואחת האטרקציות הפופולריות ביותר של הסמיתסוניאן. עם תצוגות נרחבות המכסות נושאים כמו גיאולוגיה, אנתרופולוגיה וביולוגיה, המוזיאון הוא המקום המושלם לחקור את החי והצומח של כדור הארץ. המבקרים יכולים לצאת לסיור וירטואלי בסלון מהמאה ה -15 בפריז או ללמוד עוד על מינים בסכנת הכחדה בתערוכת Q?rius. המוזיאון אפילו מציע תוכניות כמו תיאטרון IMAX וגן פרפרים על הגג.

 המוזיאון לתרבות  – פופ המוזיאון לתרבות פופ, או MoPOP, מוקדש לחגיגת מוזיקה, קולנוע ותרבות פופ. המוזיאון ממוקם במרכז סיאטל במרכז סיאטל, והוא ביתם של מספר תערוכות מולטימדיה אינטראקטיביות. המבקרים יכולים לחקור מוסיקה מהפכנית של ג'ימי הנדריקס, ג'ון לנון ודייוויד בואי, בין היתר. במוזיאון יש גם תערוכות מיוחדות על סרטי אימה, משחקי וידאו ותרבות מדע בדיוני.

The Future – of Flight Aviation Center ממוקם כ-30 קילומטרים צפונית לסיאטל, The Future of Flight Aviation Center הוא הסיור הציבורי היחיד במפעל מסחרי להרכבת מטוסים בצפון אמריקה. המבקרים יכולים לקבל מבט מקרוב על מטוסים מסיביים שנבנים, וללמוד עוד על הטכנולוגיה והתהליך מאחורי בניית מטוסים. המוזיאון מתגאה גם בנוף פנורמי של 360 מעלות של פיוג'ט סאונד (Puget Sound). 

מוזיאון התעופה מוזיאון התעופה (באנגלית: Museum of Flight) הוא מוזיאון התעופה הגדול ביותר בארצות הברית. המוזיאון, הממוקם בדרום סיאטל, מכיל מגוון תערוכות על מטוסים וטיסה, מהטיסה הממונעת הראשונה ועד מטוסי סילון מסחריים מודרניים. המבקרים יכולים לחקור מגוון רחב של מטוסים, כולל כמה יצירות נדירות וינטאג '. המוזיאון מציע גם תוכניות ופעילויות לאנשים בכל הגילאים. 

מוזיאון ההיסטוריה של מדינת וושינגטון  – מוזיאון ההיסטוריה של מדינת וושינגטון הוא היעד המושלם לכל מי שמחפש ללמוד עוד על המורשת העשירה של המדינה. המוזיאון ממוקם במרכז העיר טקומה, והוא ביתם של מספר תערוכות אינטראקטיביות, כולל העתק של העיר הצפון-מערבית מהמאה ה -19 וחצר שליחים חיצונית עם העתק של כפר ילידי צפון-מערבי מסורתי. המבקרים יכולים גם לחקור מגוון רחב של חפצים, מסמכים, תצלומים, ועוד הקשורים להיסטוריה של וושינגטון.

עם מוזיאונים ברמה עולמית וגלריות קטנות כאחד, במדינת וושינגטון יש משהו לכל אחד. בפעם הבאה שאתם מחפשים חוויה תרבותית מעשירה וחינוכית, הקפידו לבקר בכמה מהמוזיאונים המדהימים שיש למדינה להציע. ממטוסים להיסטוריה טבעית, אבני חן נסתרות אלה בטוח יהפכו את הטיול שלכם לבלתי נשכח.

טיסה לוושינגטון זה עסק יקר, ואם כרגע זה לא אפשרי, לפחות תתפנק עם דירות דיסקרטיות במרכז