יותר ויותר, מטיילים מכירים בחשיבות של שיטות בנות קיימא ומחפשים אפשרויות ירוקות יותר לחופשות שלהם. למרבה המזל, באירופה יש מגוון אפשרויות מרשימות וידידותיות לסביבה עבור המטייל האנין. ממלון ניטרלי פחמן באיסלנד ועד ללודג' הסולארי של סקוטלנד, הנה מלונות התיירות האקולוגית המובילים באירופה. מלון

קאנופי ביי הילטון רייקיאוויק סיטי סנטר (Canopy by Hilton Reykjavik City Centre) הוא מלון ניטרלי מבחינת פליטת פחמן הממוקם באיסלנד ומציע לאורחיו שהייה ירוקה. Canopy Reykjavik פועלת להפחתת פסולת, חיסכון באנרגיה וסיוע בהגנה על הסביבה על ידי שימוש בשיטות ידידותיות לסביבה. הם רוכשים אנרגיה מתחדשת, אוספים פסולת מזון ממסעדת המלון לייצור ביוגז, ומתקינים תאורה חסכונית באנרגיה ברחבי המלון. האורחים יכולים ליהנות גם מארוחת ערב טעימה מחווה בת קיימא במסעדת המלון מדי לילה. מלון

גאודה איילין לודג' (Geodha Eilean lodge) בצפון הרחוק של סקוטלנד הוא מלון אקולוגי ייחודי באמת. הוא נבנה באמצעות אנרגיה מתחדשת בלבד, החל מתנור עצים ועד פאנלים סולאריים וטורבינת רוח. תוכלו להתחבר לטבע ולהתחבר מחדש לטבע, בעודכם מאמצים את הנוחות של הריהוט הסקנדינבי המסוגנן שבתוך האורחן. זה מקום בלתי נשכח לשהות בו אם אתם מחפשים מסתור ירוק.

אם הינך מחפש חדר מלון ברמה טובה בקרואטיה, המלון Eco Hotel Ivka הוא הבית שלך מחוץ לבית. מלון אקולוגי זה מנוהל כולו ממקורות אנרגיה מתחדשים, כגון אנרגיה סולארית וגיאותרמית. המלון מציע מגוון שירותים ידידותיים לסביבה, לרבות מוצרים אורגניים ומזון אורגני מתוצרת מקומית. בנוסף, בריכת השחייה והספא היוקרתיים של המלון משתמשים בטיפול בבוץ מינרלי להרפיה עמוקה.

לחוויה ירוקה זוהרת, היכנסו למלון פאלאצו אבינו (Palazzo Avino) המפואר ברוולו (Ravello) שבחוף אמאלפי (Amalfi Coast). המלון זכה בחמישה "כוכבים ירוקים" על מחויבותו לקיימות. החל מחיישני תנועה חסכוניים באנרגיה וטכנולוגיית כביסה חסכונית במים ועד מזון אורגני במסעדה וחומרי בנייה טבעיים בחדרים, המלון מוקדש לשיטות ידידותיות לסביבה. נוסף על כך, הסביבה השלווה בין מטעי לימון וגנים שופעים הופכת את מקום המפלט המושלם.

לבסוף, הכפר הירוק אליה ביוון הוא אחד ממתחמי הנופש הידידותיים ביותר לסביבה באירופה. אתר הנופש משתמש במקורות אנרגיה מתחדשים, כגון שמש, הידרו ורוח. חוות אורגניות המחוברות לכפר מספקות את כל המנות מהחווה לשולחן, והחדרים כוללים חומרי בנייה טבעיים לחלוטין, כגון שיש יווני ואבן.

באופן כללי, תיירות אקולוגית הופכת פופולרית יותר ויותר באירופה, ואין מחסור במלונות ירוקים יוקרתיים. בין אם אתם מחפשים מקום מסתור שליו בהיילנדס של סקוטלנד או מקום מפלט על חוף הים בחוף אמלפי, מלונות תיירות אקולוגית מובילים אלה באירופה יגרמו לכם להרגיש רגועים ונטולי רגשות אשם.

ואם תיירות אקולוגית באירופה לא מושכת אתכם, במיוחד עכשיו לאור גל האנטישמיות, תמיד יש נערות ליווי במרכז