כמדינה של פסגות הרים אדירות, אדמות שופעות קפה וחופים קריביים יפהפיים, לקולומביה יש יותר מה להציע ממה שאנשים רבים חושבים. עם מגוון רחב של אטרקציות, החל מפלאי טבע ועד אתרים היסטוריים, קולומביה היא מדינה ששווה לבקר בה לא משנה באיזו תקופה של השנה. מהעיירה הקולוניאלית קרטחנה ועד להרים הגבוהים של טולימה, הנה כמה ממקומות הנופש הטובים ביותר בקולומביה למסע גילוי בלתי נשכח.

התחילו את המסע שלכם בבוגוטה, בירת קולומביה. כאן תמצאו עיר בירה שוקקת גדושה באינספור אטרקציות, מוזיאונים, גלריות ומסעדות. אבל בוגוטה היא יותר מסתם עיר קטנה: המטרופולין כולו מלא הפתעות. בוגוטה, המכונה "אתונה של דרום אמריקה", היא ביתם של שורה של פנינים ארכיטקטוניות, כולל איגלסיה דה נואסטרה סניורה דה צ'יקינירה (Iglesia de Nuestra Señora de Chiquinquirá) המרהיבה, פאלאסיו דה נאריניו (Palacio de Nariño) הניאו-קלאסי והקתדרלה הלאומית הניאו-קלאסית המדהימה.

לאחר מכן, עשו את דרככם לעיר הקולוניאלית קרטחנה. עיר זו, הממוקמת על החוף הקריבי של קולומביה, מתגאה באווירה צבעונית ותוססת, מלאה ברחובות מרוצפים ואדריכלות קולוניאלית יפה. טיילו בעיר העתיקה וגלו את הכיכרות ההומה שלה, ולאחר מכן צאו אל קסטילו סן פליפה דה בראחס (Castillo San Felipe de Barajas) ממנו נשקף נוף פנורמי של הים הקריבי. לאחר שתסיימו ליהנות מהנוף, שוטטו בין הכנסיות, הכיכרות ובתי הקפה של קרטחנה.

אחרי כמה ימים בקרטחנה, למה לא לקחת טיסה קצרה צפונה לפארק הלאומי פארמילו? אזור מוגן מדהים זה משתרע על פני למעלה מ -2.5 מיליון דונם של יערות גשם והרים, ומספק למטיילים ולחובבי הטבע שפע של הזדמנויות לחקירה. צאו לשוטט בשבילי הפארק, ושימו לב לכמה מחיות הבר המדהימות באזור, מחתולי בר וקופים ועד מיני ציפורים נדירות.

עדיין רוצים עוד? לאחר מכן צאו ללגונה דה לוס אוחוס (Laguna de los Ojos) המסתורית, או "אגם העיניים", אגם מכתש ענק מוקף יער עבות באזור טולימה (Tolima). בעודכם כאן, בקרו במפלים הסמוכים ושחו במים הצלולים והירוקים, ושימו לב לצבים העצומים המאכלסים לעתים קרובות את חופי האגם.

לבסוף, עשו את התחנה האחרונה שלכם במדיין, "עיר האביב הנצחי" של קולומביה. עם האקלים הנפלא שלה ותפאורת ההרים המדהימה, מדיין היא אחת הערים מסבירי הפנים והמשגשגים ביותר בכל קולומביה. בלו את זמנכם כאן בשיטוט בפארקים הרבים, בשיטוט בגנים הבוטניים הרבים של העיר, ובטעימה מהמגוון העשיר של המטבח הלטינו-אמריקאי.

ביקור באתרי תיירות אלה יהיה ללא ספק מסע של גילוי. בין אם אתם מעדיפים לבקר בערים תוססות או לחקור את פלאי הטבע של המדינה, לקולומביה יש הרבה מה להציע למטיילים ולתיירים כאחד. אז צללו פנימה וחקרו את המראות, הצלילים והטעמים הרבים של אומה ייחודית ושובת לב זו. ואם אתם רגילים לבילויים עם נערות ליווי בהרצליה, אתם תאהבו את הקולומבינאיות.