קולומביה היא מדינה שרק מחכה להיחקר. מהנופים המדהימים והשופעים והתרבות התוססת ועד המטבח הטעים שלה, יש משהו לכל אחד במדינה הדרום אמריקאית המהממת הזו. אם החברה שלך היא אוכלת, קולומביה היא היעד המושלם לחופשה הרומנטית הבאה שלך.

קחו את הזמן להתמכר לטעמים של קולומביה. תוכלו למצוא מנות קולומביאניות קלאסיות במסעדות מקומיות ובדוכני רחוב, או שתוכלו להכין בעצמכם באמצעות פירות, ירקות, בשרים, פירות ים ותבלינים ייחודיים הנמצאים בשווקים ההומים הרבים של המדינה.

בנוסף למנות המפורסמות בכל תפריט, בקולומביה יש מעדנים ייחודיים רבים שאתה וחברתך יכולים לחקור. התחילו עם ארוחת הבוקר המסורתית שנקראת almuerzo: ארוחת בוקר דשנה של עוגות תירס חמות, גבינה לבנה, מיץ טרי ושתייה חמה מפאנלה, מוצר קנה סוכר. לאחר מכן ניתן לסיים את הארוחה עם נטילה, פודינג קרמי ומעליו קוקוס טחון.

מנות צהריים פופולריות כוללות אג'יאקו, מרק עוף, תפוחי אדמה, תירס ועשבי תיבול; טאמאלס, עוגות תירס מאודות עם מילוי; ותבשיל בשר או דג עם פטאקונס, פלנטיין ירוק מטוגן. ההתמחויות כוללות גרסה צמחונית של הטאמאלס הנקראת אומיטאס, קרגמנטו, מוקפץ של בקר, חזיר, דגים וירקות, וארפאס, עוגות מחבת עגולות העשויות מתירס טחון ודגנים אחרים. המנות הטעימות האלה ישאירו אתכם ואת בלוטות הטעם שלכם עם טעם של עוד!

אבל דאגו לחסוך מקום. כי בקולומביה יש כמה מהקינוחים הכי טעימים בעולם – מנאטילה מתוקה להפליא או פוסטרה דה נאטאס (פודינג קרמי עם פירות טריים) ועד מגוון גלידות אקזוטיות ופופים טרופיים. שטפו את כולם עם משקה קולומביאני מסורתי כמו צ'מפוס או אוונה, שניהם עשויים משיבולת שועל ומוגשים עם כפית חלב מרוכז ופירות שונים.

וכמובן, שום טיול אוכל בקולומביה לא יהיה שלם בלי ביקור באחד ממטעי הקפה הרבים. כאן, החברה שלך תוכל לטעום כמה מהקפה הטוב בעולם וללמוד הכל על תהליך הייצור מהמומחים עצמם.

אבל אל תשכחו את בירת המלאכה. בקולומביה יש סצנת בירה מרגשת עם מגוון רחב של בירות בוטיק שאתה וחברתך תוכלו לנסות בברים הרבים ברחבי המדינה. מפילזנרים ועד סטאוטים, תופתעו ממגוון הטעמים הטעימים והייחודיים שתמצאו.

קח את הזמן שלך להרפתקת האוכל שלך. ללכת בכל רחוב ולחקור כל פינה של המדינה. תגלו שווקים סודיים, דוכני רחוב ייחודיים, ביסטרו ובתי קפה נסתרים. לאורך הדרך, תוכלו לטעום כמה שיותר מהמטבח הטעים. תן לכל ביס להיות הרפתקה משלו וצור זיכרונות מתמשכים עם החברה שלך foodie.

לקולומביה יש משהו לפתות כל חיך. מפולי קפה אקזוטיים ובירות בוטיק ועד פנינים קולינריות החבויות בכל פינה במדינה, טיול אוכל לקולומביה יספק חוויה בלתי נשכחת לך ולחברה שלך. ארזו את חפציכם וגלו את התענוגות הטעימים שמחכים לכם בקולומביה.  במחשבה שנייה כדאי לנסוע לבד, כך תוכל לאכול גם נערות ליווי