אנגליה היא מדינה מקסימה מלאה בהיסטוריה ונופים שובי לב שאין שני להם בכל בריטניה. מאזורי חוף יפהפיים לאזורים כפריים סנסציוניים, יש משהו לראות או לחוות לא משנה לאן תחליטו ללכת באנגליה. חופשה באנגליה צריכה להיות ברשימת דלי הנסיעות של כולם, והנה הסיבה.

חופשה באנגליה יכולה להיות פשוטה או גרנדיוזית כמו שהייתם רוצים שתהיה. בין אם תבחרו לחקור את האזור הכפרי הנינוח של אנגליה או את הערים הסואנות, לא משנה מה – מובטח לכם שתיקחו מכם מאות שנים של מיתולוגיה שנשארות באוויר סביב כל יעד.

מהעיר התוססת לונדון, דרך הנופים הגרנדיוזיים של אזור האגמים ועד קו החוף ההיסטורי של דבון וקורנוול, לאנגליה יש מה להציע אפילו למטייל המנוסה ביותר. בלונדון, חופשה של תייר צריכה להיות מלאה בשילוב מרהיב של תרבות, היסטוריה, וקצת התלקחות עירונית. אל תשכחו לבקר באטרקציות כגון מצודת לונדון, ארמון בקינגהאם, הגלריה הלאומית ומנזר ווסטמינסטר. כדי לחוות את הרגיעה המרבית, תוכלו לטייל בפארקים האימפריאליים של העיר, כגון הייד פארק (Hyde Park) או גרין פארק (Green Park).

במסע לקצוות הצפוניים של אנגליה, בקרו באזור האגמים העתיק. אזור הידוע בעולם בזכות הנופים הציוריים של עמקי קאמבריה, אזור האגמים של אנגליה הוא אתר חובה לחובבי טבע וצילום. לנופשים יש הזדמנות לחקור את האזור האידילי ברגל, בסירה או אפילו באופני הרים. צאו לטיול אל האגמים הפופולריים ביותר באזור, כגון דרוונט ווטר (Derwent Water), אולסווטר (Ullswater) ווינדרמיר (Windermere). או צאו למסע הרפתקני אל פסגת ההר הגבוה ביותר באנגליה, סקאפל פייק.

לחופשה מלאה יותר בחוף, אנגליה לא נופלת ביעדי חוף הים. החוף הדרום-מערבי של אנגליה מציע לתיירים שפע של אתרי נופש שנבחרו במיוחד כמו דארטמות', טיינמות' ואילפרקומב. כאן תייר יכול לעשות כל דבר, החל מחוף הים, סיור, או כל דבר שהדמיון שלך יכול להעלות על הדעת. או סעו רחוק יותר לאזור הדרום-מערבי של דבון וקורנוול כדי לחזות בכמה מהטירות העתיקות של אנגליה.

בין אם תבחרו לחקור את ההיסטוריה העמוקה של אנגליה בערים הגדולות והאהובות שלה או לספוג את היופי של הסביבה הטבעית באזורים הכפריים, אנגליה היא מקום מפלט שבטוח תזכרו. חופשה באנגליה תשאיר כל אחד עם זיכרונות לכל החיים של ישן וחדש. התערובת של ההיסטוריה המרתקת והשלווה של האזור הכפרי האנגלי המדהים היא ללא תחרות. באנגליה יש משהו שכולם יכולים ליהנות ממנו ולדאוג לראות. בסופו של דבר, אין מקום טוב יותר לנפוש בבריטניה מאשר באנגליה.

ואם לא היו לכם זיונים עם אנגליות, כאשר תחזרו יש נערות ליווי בתל אביב