אם אתם מחפשים חופשה חלומית, אין יעד טוב יותר מקוסמוי. ממוקם במפרץ תאילנד, אי גן עדן עוצר נשימה זה הוא המקום המושלם להירגע, לחקור את המראות, ולהתענג על היוקרה האולטימטיבית. בין אם אתם מחפשים ירח דבש רומנטי, חקר תרבותי או חופשה משפחתית, בקו סמוי יש משהו לכל אחד.

מחופים מדהימים עם מים צלולים כבדולח לשחייה, שנורקלינג וקיאקים, ועד הרי ג'ונגל מלכותיים שבשלים לטיול, קו סאמוי עמוס באטרקציות ייחודיות. ממקומות חיי לילה תוססים בצ'אוונג ועד מקדשים שלווים כמו וואט לאמאי או הבודהה הגדול בוואט פרה יאי, מחכה לכם הרפתקה בכל פינה.

עבור אלה המחפשים מקום מפלט נינוח, הספא הרבים, אתרי הבריאות ומרכזי הבריאות בקו סאמוי הינם מושלמים עבור מציאת שלווה פנימית וחיבור עם הטבע. מיוגה, מדיטציה וטיפול בעיסוי ועד ארומתרפיה ואיורוודה, תהיו בטוחים שתמצאו את התרגול המשקם המושלם שעובד בשבילכם.

אם אתם מחפשים ארוחה לזכור, האי מפוצץ בטעמים ייחודיים וחוויות קולינריות מעניינות. בין אם אתם מחפשים מאכלי ים מקומיים עם עשבי תיבול ותבלינים, טעמי פיוז'ן ייחודיים מהמטבח האירואסייתי, או מנות תאילנדיות מסורתיות כמו סום טאם, קו סאמוי מציע משהו לכל חיך.

אחד הדברים הטובים ביותר בחופשה בקו סמוי הוא שיש שפע של פעילויות ואטרקציות שיתאימו לכל תקציב. מאתרי נופש יוקרתיים ועד בתי הארחה חסכוניים, יש אפשרות לינה לכולם. בנוסף, פעילויות רבות כמו סיור בשווקים, סיור על החוף, או ביקור בקופנגן (Koh Phangan) ובפארק הימי הלאומי אנג טונג (Ang Thong National Marine Park) הסמוכים הן בחינם או זולות.

בסופו של יום, אין יעד טוב יותר להירגע, לטעון מצברים ולהתרענן מאשר ביופי המדהים של קו סאמוי. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית, חקר תרבותי או הרפתקה ידידותית למשפחות, באי גן העדן הזה יש משהו לכל אחד. חופשה בקו סמוי בטוח תהיה חוויה בלתי נשכחת, כזו שתוקירו לכל החיים. בקוסומוי יש הרבה בחורות לזיין. ואם זה לא מספיק לכם, כאשר תחזרו תמיד יש נערות ליווי בחולון