האם אתה במצב רוח לאוכל איטלקי טעים באמת? אז תשמחו לשמוע שאנגליה היא ביתם של כמה מהמסעדות האיטלקיות הטובות בעולם! מטרטוריות משפחתיות בנות מאה שנה ועד מסעדות משובחות חדשניות, החיך האנגלי זוכה לשורה שלמה של מאכלים איטלקיים מעוררי תיאבון.

אפשרויות האוכל האיטלקי הזמינות באנגליה מגוונות להפליא. בין אם אתם מחפשים מסעדת פיצה ופסטה קלאסית או משהו קצת יותר יוקרתי ויצירתי, אין ספק שתמצאו משהו שמתאים לטעמכם. ישנן גם מסעדות איטלקיות רבות עטורות כוכבי מישלן הפזורות ברחבי המדינה, המציעות חוויית סעודה ייחודית ומפנקת.

עבור מאכלים איטלקיים מסורתיים, אתה לא יכול להסתכל מעבר לטרטוריות רבות במחיר קבוע מנוקדות ברחבי בריטניה. כאן תוכלו לצפות למנות פסטה טריות, בסיסי פיצה ולחמים שכולם מבושלים לשלמות. לא משנה מה החך האישי שלך רוצה, תוכל למצוא משהו ראוי לתשומת הלב שלך באחת המסעדות המענגות האלה.

אם אתם מחפשים מטבח חדשני, ישנן מספר מסעדות איטלקיות המתהדרות בכמה מהשפים המרגשים והיצירתיים ביותר במדינה. גולות הכותרת המיוחדות כוללות את איל פרגולינו (Il Pergolino) הנודע באדינבורו, בו תוכלו לטעום מנות פפרדלה טעימות בעבודת יד, ואת מסעדת לה גונדולה (La Gondola) המפורסמת ביורק, שם תוכלו להתענג על ספגטי אלה קרבונרה טרי.

בשנים האחרונות, אנגליה הפכה גם לבית של שירותי משלוחי אוכל איטלקיים רבים, המביאים טעם של איטליה לבתים ברחבי המדינה. מפיצות וגלידות קפואות ועד פסטו בזיליקום ושמן כמהין, תוכלו לשלוח חתיכות איטלקיות ישירות לדלתכם.

לא משנה לאיזה סוג של אוכל איטלקי מתחשק לכם, אתם יכולים להיות בטוחים שאנגליה לא תאכזב. מטרטוריות קלאסיות ומסעדות משובחות ועד שירותי משלוחים מרגשים, אין תירוץ לא לתפוס נתח מהחוויה האיטלקית האותנטית. זה אוכל שיתאים לכל אירוע, אז תיהנו ותיאבון!

כאשר תחזרו לארץ אנו ממליצים לבקר אצל דירות דיסקרטיות בחיפה. אם יש לכם כמה קילוגרמים עודפים, תוכלו לשרוף אותם בזיון חזק.