כעיר השביעית בגודלה בגרמניה, דיסלדורף מתעלמת לעתים קרובות כיעד למטיילים. זה חבל, שכן דיסלדורף היא אחת הערים התוססות והעשירות ביותר מבחינה היסטורית בגרמניה וצריכה להיות ברשימת המקומות של כל מטייל לראות. מארכיטקטורה עתיקה מדהימה ועד גלריות ומוזיאונים מודרניים, ביקור בדיסלדורף מציע משהו לכל אחד.

התחילו בסיור באלטשטאדט (Altstadt) ההיסטורית (העיר העתיקה) של דיסלדורף. תוכלו לטייל ברחובות המרוצפים המתפתלים ולהתפעל מהבניינים הישנים והמקסימים. הקפידו לקבל הצצה לקתדרלת דום או למגדל הטירה, שניים מציוני הדרך העתיקים ביותר בעיר. במהלך חודשי החורף, רחובות העיר העתיקה של דיסלדורף מעוטרים בשווקי חג מולד חגיגיים, המציעים חוויה קסומה באמת.

בנוסף לאתרים היסטוריים, דיסלדורף ידועה גם בקניות שלה. Kö hittingstrasse ו-Schadowstrasse, ביתם של בוטיקי אופנה יוקרתיים רבים וחנויות מעצבים, הם חלום שהתגשם עבור פאשניסטות. אם קניות זה לא הקטע שלך, העיר מלאה בגלריות לאמנות, מוזיאונים ותיאטראות. K20, Kunstsammlung Nordrhein-Westfalen, הוא המוזיאון הגדול ביותר לאמנות מודרנית בגרמניה והוא שווה ביקור.

כשתהיו מוכנים לקחת פסק זמן מהפאר של דיסלדורף, התמקמו לארוחה במסעדה מקומית. דיסלדורף נחשבת לעיר הגסטרונומיה עם כמה מהמסעדות הטובות ביותר בגרמניה. התמחויות מקומיות כוללות Reibekuchen (לביבות תפוחי אדמה) abd"döner gebacken" (קציצות). לארוחה ידידותית לתקציב מוגבל, תוכלו לבקר בגן הבירה המקומי, בו תוכלו ליהנות מבירה קרה ובראטוורסט בשבריר מהעלות.

לסיכום, דיסלדורף צריכה להיחשב יעד חובה למטיילים בגרמניה. עם ההיסטוריה העשירה שלה, התרבות המעניינת וחיי הלילה המרגשים, דיסלדורף בטוח תשאיר רושם. אז בואו לבקר בקרוב וצרו זיכרונות בלתי נשכחים משלכם באחת הערים התוססות ביותר בגרמניה. וכאשר תחזרו לארץ, אם מאסתם מבחורות שצועקות שנל, ואתם רוצים לזיין יפיפיות רוסיות במקום גרמניות – בואו לבלות עם נערות ליווי בקריות. הזמינו את הנערות לביתכם, הן גם יכולות להעניק לכם עיסוי לאחר הטיסה.