אה, מדריד. אי אפשר להכחיש שהעיר הספרדית המפורסמת הזו שופעת קסם, תרבות וכמה מהאוכל הטוב ביותר בכל אירופה. ואחד הפינוקים שמדריד בהחלט ידועה בהם הוא הגלידה הטעימה שלה.

אז מהי הגלידה הכי טובה במדריד? ובכן, זו שאלה קשה. לא חסרות גלידריות במדריד, שכל אחת מהן מציעה חוויה ייחודית וטעימה. עשינו קצת מחקר, התייעצנו עם כמה מומחי מזון, והגענו לארבעת המקומות האהובים עלינו כדי להשיג את הגלידה הטובה ביותר בעיר.

הראשונה היא איטליה הלדריה. מדובר באחת הגלידריות האהובות ביותר במדריד, המגישה טעמי ג'לטו קלאסיים כמו פיסטוק, שוקולד מריר ואגוזי לוז. לאיטליה הלדרייה יש גם כמה טעמים ייחודיים כמו רוזמרין, דבש ולבנדר. אוהדי המקום הזה משתגעים על השילובים שלהם, כמו "אמרטו אפוגטו", הכולל ג'לטו אמארטו, גלידת שוקולד מריר ואספרסו חם שנמזג מעליו.

הבא ברשימה הוא El Palacio de los Helados. המקום הזה ידוע בגלידה הקרמית האינטנסיבית שלו שמגיעה כמעט בכל טעם שניתן להעלות על הדעת. נקודות עיקריות כוללות את "dulce de leche" ואת "שוקולד con lechequemada". במקום הזה יש גם מבחר גלידות טבעוניות טעימות לא פחות מהגרסאות הלא טבעוניות.

ראוי להזכיר גם את Pirritx el Helader. זה מקום גלידה פנטסטי אולי בולט מעל כל האחרים בעיר עבור מבחר הטעמים שלהם עשוי 100% מוצרים טבעיים. התפריט משתנה מדי יום וכולל שילובים חדשניים כמו אבוקדו וואסאבי, ורד וג'ינג'ר, שמן זית ולימון ועוד.

לבסוף, יש לנו את Ínnogel. הם מציעים הכל, החל מווניל צרפתי קלאסי ועד לטעמים היצירתיים הייחודיים שלהם כמו "שטרודל תפוחים" ו"ג'ינג'ר-לבנדר". הם מציעים גם כמה טעמים ייחודיים שאינם חלביים, כגון סורבה מנדרינה וקוקוס ופיסטוק.

בסך הכל, יש שפע של מקומות גלידה מדהימים במדריד. אבל ארבעת המקומות האלה הם בהחלט בין הטובים ביותר בעיר. לכן, אם אתם במדריד, הקפידו לעצור באחד (או בכולם!) כדי לנסות את הטעמים המדהימים שיש לעיר להציע. תשמחו שעשיתם.

ואם חזרת לארץ, ועדיין בא לך משהו מתוק – נערות ליווי בתל אביב יודעות להעניק לך משהו שהוא הרבה יותר מתוק מהגלידות של מדריד.