עיסוי אירוטי, הידוע גם בשם עיסוי חושני, כרוך בגירוי מיני באמצעות שימוש בטכניקות המשמשות בדרך כלל בטיפול בעיסוי. זה כרוך ליטוף ועיסוי של הגוף כדי לעורר מינית ולהגביר את העוררות של הנמען. הכוונה של עיסוי אירוטי היא לגרום רמה משופרת של הנאה עבור המקבל.

לתרגול של עיסוי אירוטי יש היסטוריה ארוכה המשתרעת עד יוון העתיקה, הודו, רומא, אסיה, ואמריקה הטרום קולוניאלית. רבים מאמינים כי הוא הומצא בתחילה על ידי חכמים ומרפאים, אם כי חלקם מצביעים על מקור דתי. באופן כללי, התרגול נקשר לשיפור מיני, ריפוי פיזי והנאה פסיכולוגית.

כיום, עיסוי אירוטי נתפס לעתים קרובות כסוג של משחק מקדים; ניתן להוסיף אותו למפגש אהבה קיים או להשתמש בו כפעילות עצמאית. זה יכול לשמש למשחק אינטימי למבוגרים, או לשמש כסוג של טיפול עבור אנשים הסובלים מתפקוד מיני, כגון ליבידו נמוך, תפקוד לקוי של זיקפה ואימפוטנציה.

עיסוי אירוטי הוא לא רק עיסוק פרטי אלא גם חווית עבודת גוף מועילה. זה יכול לספק הזדמנות לחקור ולהביע את עצמך, עוזר לקדם רגשות של חיבור ואינטימיות. זה יכול גם להוביל לריפוי גופני, שכן טכניקות מסוימות מתמקדות במתח שרירים ושחרור.

כדי למקסם את ההנאה הקשורה עיסוי אירוטי, ישנן טכניקות מסוימות שניתן להשתמש בהן. אמנם אין טכניקה אחת מוחלטת, בדרך כלל, המקלט צריך להיות פתוח לחקור נגיעות שונות, פנטזיות, ורמות של הנאה.

מבוא מענג לעיסוי אירוטי יכול להתחיל עם קצת פילינג קל, או שפשוף, של כל הגוף של הנמען. זה צריך לכלול משיכות ארוכות ומדויקות, לעתים קרובות באמצעות כפות הידיים. מטרת המהלך היא לעורר את החושים ולהרגיע את האזור שעובדים עליו.

המהלך הבא צריך לכלול שימוש בחומר סיכה על הגוף כדי להפחית את החיכוך ולהקל על משיכות העיסוי. שמן זה צריך להיות מחומם לפני היישום, על מנת בהצלחה להגביר את רמת הנוחות הגבוהה ביותר האפשרית.

מקבל העיסוי צריך להיות מודע גם לאזורים שאסור לגעת בהם במהלך עיסוי אירוטי. אלה מורכבים בדרך כלל מהשדיים, הישבן ואיברי המין. זה לא רק בגלל שהם יכולים להיות לא נוחים, אלא גם בגלל שהם לעתים קרובות אזורים רגישים כי לא צריך להיות מופרע.

כאשר העיסוי הראשוני הושלם, ניתן לחוות גירוי נוסף באמצעות שימוש בנקודות לחץ. נקודות לחץ הן אזורים בגוף, שכאשר לוחצים עליהם, מספקים תחושה מוגברת והנאה. חשוב לאתר כל נקודת לחץ לפני גירוי שלה, כמו מגע לא נכון יכול לגרום כאב או אי נוחות.

עיסוי אירוטי יכול להיות חוויה מרגשת ואינטימית כאשר הוא מבוצע נכון. כאשר ההסכמה משותפת בין המשתתפים וניתן כבוד לצרכים האישיים של הגוף, עיסוי אירוטי יכול להיות כלי נהדר לבריאות והנאה. על מנת להפיק את המרב מהחוויה, מומלץ ששני בני הזוג יבררו מראש מהן המטרות והגבולות של כל אחד, וידונו בגבולות שאינם ברורים לפני תחילת העיסוי.